En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

23.1.10

A Masnou amb olor de mar


Feia temps que havíem quedat per anar a Masnou. Un compromís anterior ens va fer canviar la data . I al final va arribar el dia 22 de gener. El Club Nàutic ens esperava perfumat d’aires salabrosos de mar, amb un públic nombrós i divers i amb moltes ganes de fer preguntes.
I les van fer i les vaig respondre el millor que vaig saber. Que s’interessin per la feina que una ha fet, sempre és afalagador però, que t’escoltin, que riguin, que s’emocionin, que visquin amb tu tot allò que ha format part de la teva vida durant anys, converteix aquests moments en inefables.
Des d’aquí ho vull agrair a totes les persones que em van acompanyar i molt especialment a la Neus, l’organitzadora i ànima del Club de lectura.
Després, reunits al voltant d’una taula, vàrem sopar entremig de converses literàries, de somnis, de fal·leres per saber, per saber, per saber... tant!, que només puc dir que em van quedar moltes ganes de tornar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada