En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

12.2.10

Casal d'Europa del Berguedà


Sempre m’he sentit berguedana i, en canvi, feia molt de temps que no havia anat a Berga. Aquest últim any m’he passejat per alguns dels pobles de Catalunya però, a Berga, encara no hi havia anat. I aquest divendres, l’interès i la insistència d’en Jaume Farguell, m’ hi van portar.
Durant el viatge d’anada, en Jaume Farguell, que havia estat durant vint-i-tres anys alcalde de Berga i que actualment presideix el Casal d’Europa i l’Òmnium Cultural del Berguedà, em va posar al corrent d’alguns fets importants de la comarca. He de confessar que la seva devoció per la història i la cultura del país em va captivar.
Un cop vàrem ser al Casal d’Europa, lloc de trobada per al col·loqui, ens hi esperaven uns tertulians atens i molt interessats en tot el que es va dir de les colònies i el motiu que em va portar a escriure una novel·la sobre el tema.
I, com sempre, tampoc no hi va faltar una amiga d’aquells temps quan la innocència et feia creure que tot estava bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada