En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

21.12.10

EOI Sabadell

16 de desembre

A l'Escola d'Idiomes de Sabadell, primer havíem quedat per anar-hi l'abril de 2011; estaven pendents de la inauguració de la Sala d'actes. Un cop aquest tema va quedar solucionat ho vam poder fer el 16 de desembre.

Hi havia una sala molt plena, i molta gent amb ganes de saber moltes coses. Em van fer preguntes pels descosits. No sé si els van satisfer les respostes.

També em van dir que tenien intenció de visitar la colònia Vidal. Molta gent ho fa; els agrada recórrer els escenaris d'Olor de Colònia.

Us confessaré un secret: a mi també m'agrada d'anar-hi de tant en tant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada