En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

6.11.09

Cafè amb lletres a Cerdanyola

El dia 5 de novembre vaig anar a Cerdanyola convidada per l'Ajuntament a la sala d'actes del Museu d'Art Can Domènech.
La sala, plena a vessar, em va rebre amb molt d'entusiasme. Em vaig sentir molt i molt ben acollida. Tots els assistents van mostrar un gran interès per la novel·la Olor de Colònia, que aquests últims dies s'ha posat al davant de tot de les llistes dels llibres més venuts en llengua catalana. Poder assaborir les ganes de saber més dels personatges, de donar la seva opinió, de fer-se la novel·la seva, és el millor que li pot passar a una persona que escriu.
També em vaig retrobar vells amics. I els de sempre que m'acompanyen.
Per tot plegat, va ser un dia inoblidable.
Gràcies a tots els que ho van fer possible!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada