En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

14.11.09

Documental franco-alemany

El dia 6 de novembre ens vàrem traslladar a la Colònia Vidal en Frédéric Robin, director de la productora Vídeo Effects Productions S.L. , la Mercè Comas, sòcia i representant seva aquí a Catalunya i jo. Aquesta productora està gravant un documental de les colònies industrials de tot el món, però bàsicament de les de Catalunya.

Vàrem ser molt ben acollits per la Mayé, responsable del Museu de la Colònia i també per l'Àngels, que ens va acompanyar en tot moment per tal de fer el recorregut més profitós. Una part del documental el vàrem gravar a la biblioteca; el fet de seure en una de les cadires de l'estança em va sotraguejar tan fort la memòria que vaig recordar coses que tenia arraconades en el més profund dels oblits.

La figura del senyor Camprubí, mestre i bibliotecari, se'm va aparèixer; per un moment vaig sentir la seva presència, la seva olor.

Va ser un moment inoblidable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada