En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

6.2.10

Les Franqueses del Vallès

5-2-10

Era la segona vegada que visitava Les Franqueses. La primera hi vaig anar convidada per la Fe, a la seva llibreria de l’Espolsada.
L’Amàlia i l’Anna, dues alumnes del Consorci per a la Normalització Lingüística, em varen venir a buscar a Terrassa. Durant el viatge ja me’n van fer cinc cèntims de com s’ho passaven de bé, aprenent català. M’hi vaig sentir molt identificada i em van fer recordar vells i bells temps.
La Maria, la seva professora, ens esperava per acompanyar-nos al Centre Cultural Can Ganduxer on es faria la tertúlia.
Em vaig sentir ben acollida, escoltada, compresa... Em vaig sentir... feliç!


Un resum de la trobada:
http://www.tvlf.cat/
(busqueu el dia 5-2-10)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada