En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

6.11.10

Biblioteca Pere Caner de Calonge


30 d'octubre de 2010

Va ser una excepció per a mi, que la xerrada fos en dissabte. Com que des de Terrassa hi ha una bona tirada fins a Calonge, vam tenir temps de contemplar tots els colors de la tardor. I amb les persones que m'hi van portar --dues components del club-- vam poder gaudir d'aquest paisatge que només un octubre tan plujós com el d'enguany ens ha pogut oferir.

Tot plegat era per anar fent boca del dissabte literari que ens esperava. M'hi vaig trobar uns tertulians amb tantes ganes de saber que sospito que no se les van poder acabar.

El viatge de tornada amb la Montse --responsable de la biblioteca-- ho va acabar d'arrodonir.
Sempre és agradable poder parlar del que a una l'apassiona. I poder-ho compatir com va ser el cas, et dóna la sensació d'haver aprofitat molt bé aquell dia que, d'entrada, ja era una excepció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada