En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

24.11.10

Rotary Club de Terrassa


23 de novembre

Vaig rebre la invitació per assistir al plenari que fan els components del Rotary Club, un dimarts de cada mes a l'Hostal del Fum.

Mentre sopàvem, el seu president em va explicar alguns dels seus projectes solidaris i confesso que em vaig quedar molt impressionada.

Com que aquell dimarts van centrar la seva exposició sobre la novel·la Olor de Colònia, després em van convidar a parlar-ne.

El seu interès, a part de la confecció de la novel·la i els seus personatges, també es va encaminar cap el fet real de viure en una colònia; amb els inconvenients i els avantatges que hi podien haver.

Em va agradar poder-ho explicar, fent constar, però, que tot el que deia era des de la meva percepció; tal com jo ho havia viscut i ho recordava.

Va ser una vetllada molt agradable, sobretot, pel que hi vaig aprendre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada