En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

6.11.10

INS Serra de Marina de Premià de Mar


19 d'octubre de 2010

Em vaig haver de llevar d'hora aquell dimarts 19 d'octubre. A les deu en punt m'esperaven a la biblioteca els de segon de Batxillerat A. I és que a dos quarts de dotze havia de fer una segona sessió als de segon de Batxillerat B.

Em va semblar que els alumnes estaven prou motivats; amb les preguntes ben preparades i amb ganes de saber-ne les respostes.

Cada vegada que vaig a un Institut en surto molt esperançada; sentir-te llegida amb interès pels adolescents és un plus amb el que no hi comptava. I em fa tan feliç, que encara no m'hi he acostumat.

1 comentari:

  1. Aquí algunos que se rebotaron porque cierta taza explotó como un moro en pleno ritual de guerra, equisde.

    ResponElimina