En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

6.11.10

Biblioteca Roca Umbert de Granollers


21 d'octubre de 2010

L'Elionor tenia
catorze anys i tres hores
quan va posar-se a treballar...

Així comença aquest poema esqueixat i emotiu de Martí i Pol.

A la biblioteca Roca Umbert de Granollers el van posar en el seient de tots els tertulians.

Ho vaig trobar un detall significatiu i revelador pel tema que havíem de tocar. No em cansaré mai de repetir l'enveja que em fan els poetes; necessiten tan poques paraules per explicar-te un món! Jo vaig haver de menester més de tres-centes pàgines per dir el mateix.

A Granollers, però, encara m'hi esperava una altra sorpresa; un amic d'aquella infància feliç que a tots ens agradaria de tenir per recordar-la.

Per tot plegat, MOLTES GRÀCIES!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada