En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

6.11.10

Biblioteca de Matadepera




14 d'octubre de 2010

Encara que el viatge fins a Matadepera des de Terrassa sigui curt, la Mariàngels --responsable de la biblioteca-- el va aprofitar per posar-me al dia dels seus projectes. Uns projectes amanits amb un entusiasme i una energia que em van fer pensar que, amb gent així, la cultura del nostre país està en bones mans.

I l'entusiasme encara durava a l'hora de presentar-me els components del club de lectura i d'esperonar-los perquè em fessin tota mena de preguntes.
I me les van fer.
M'agradaria creure que d'aquella trobada tots en vam treure profit.

1 comentari:

  1. Mariàngels Alfonso (Biblioteca de Matadepera)16/11/10 15:24

    I tant que en vam treure profit de la tertúlia. El que ens va interessar més és que vam parlar de vides de persones amb les que t'hi pots veure reflectit. No pretenem fer fòrums tècnics sino parlar d'emocions i sentiments i això va sortir pels descosits (parlant del tèxtil). Vam arrodonir el tema amb una visita a la Colònia tèxtil Can Vidal de Puig-Reig. A la biblioteca de Matadepera estem molts agraïts a la Sílvia per compartir amb nosaltres la trobada.

    ResponElimina