En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

6.11.10

Universitat Politècnica de Catalunya



3 de novembre de 2010

Aquesta vegada la tertúlia era per les dues del migdia. Una hora ben curiosa. Però va anar molt bé.

Als components del club de lectura de la biblioteca de la UPC els hi agrada molt aprofitar el temps. I reunir-se a l'hora de dinar per parlar de llibres n'és una mostra.

I el van aprofitar, el temps. I van parlar de tot i força; del que els interessava i del que els preocupava tot fent observacions precises i enriquidores.

En aquesta aventura d'anar pel món que m'ha ofert la vida aquests darrers temps, m'he hagut de llevar d'hora i anar a dormir tard. És la primera vegada que em conviden a l'hora de dinar. He de dir , però, que ha estat un plaer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada