En quant a mi

La meva foto
Terrassa, Barcelona
Sóc una persona sincera. Dormo poc. Somnio molt. I m'agrada compartir els somnis.

6.11.10

Moià


31 de maig de 2010

A Moià hi vaig arribar dues hores abans del previst. I és que m'hi va portar un lector del club que, curiosament, treballa a Terrassa. Ja em van avisar: és molt puntual i, a més, porta gorra. Com que a mi també m'agrada la puntualitat, ens vam entendre de seguida. I no només per això; durant tot el camí, reconeixíem pobles, arbres, espais en els quals ens hi sentíem plenament identificats.

Va ser un viatge profitós i em va anar molt bé arribar d'hora; a Moià hi viuen dues germanes meves i la vam poder fer petar una bona estona.

Després la tertúlia va ser emotiva i colpidora com gairebé sempre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada